Trött

Middagen igår var super mysig trots att mitt i middagen gick musten helt ur mig, jag blev pang trött. Intervjuer är verkligen utmattande. Blir alltid så glad av att hänga med N&K, och N's syrra var också med som är världens gulligaste! Hon jobbar som personlig assistent åt Christopher Bailey på Burberry så jag fick en massa mode skvaller. Hon gav mig även numret till hennes head hunter, jag kanske ska köra på mode ändå det är ju det som jag har mest erfarenhet av ändå samtidigt som jag känner att jag skulle vilja prova på något nytt. Att vara PR på ett modeföretag är liksom inte glammigt som det låter, men jag antar att det beror på vilket företag....hmmm ska fundera på det där idag. Blir ingen jogging idag eftersom jag har så ont i mina ben från gårdagen, plus att ja är helt slut, hade tänkt sova lite idag men vaknade med K och nu kan jag inte somna om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0