Tidigt

Oj det blev inte alls sent igår, både jag och F var helt slut så vi gick och tog några drinkar men jag var hemma vid 11 redan. K satt och drack 90% sprit med sin kusin så jag gick och la mig och läste och somnade ganska snabbt därefter. Imorse var jag ambitiös och fixade frukost i sängen! Nu ska vi åka och handla eftersom jag har bestämt att jag ska baka bullar idag vi får se om jag hittar ordentligt jäst annars får det väl bli torrjäst men det funkar väl det med? Sen kanske vi sticker iväg och cycklar K är mountainbike galning och trots att jag var skeptisk i början har jag insett att det är tuffare än ett spinning pass så jag brukar hänga på och han har dessutom skaffat mig super avancerade hanskar för det ska man tydligen ha...haha jag är sån amatör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0