Ojojojoj

Mitt huvud dunkar klockan är 2 och jag har percis kommit ur duschen... Igår drack jag allt man kan dricka, vodka, rött vin, vitt vin, öl och champagne. Det började med en lugn mysig BBQ och slutade med mig i alldeles för höga klackar och på tok för kort kjol! Några grannar hade världens fest igår i sin trädgård med serverings personal, stort dansgolv enorm bar och vi hade ingen inbjudan. Killarna började med att gå över och blev inte insläppta så dom sa attt det fanns inte en chans, skitsnack sa jag och A, och helt plötsligt blev det en prestige grej att komma in. Så vi satte på oss hööööga klackar och kort kort kjolar, massa smink och med tanke på hur mycket vi redan hade druckit tyckte vi att vi var super hotta... Vi kom in, festen var så tråkig hällde i oss Chmpagne och sen gick vi hem och dansade till 5 imorse! Så jag har lite ont i huvet och ännu mer ångest över att mer än halva dagen gått. Nu blir det frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0