Ny vecka Nya möjligheter

Så var den här helgen över lika fort som den började. Har verkligen inte gjort mycket idag men jag och K stack ut på snabb cyckel tur längs floden innan vi kom hem och kollade på mer TV. Nu ligger han och kollar på nån av Sagan om Ringen filmerna och jag har legat och läst Isprinsessan. Imorgon är det en ny vecka och jag hoppas på att det ska hända mycket på jobb fronten, jag är verkligen inte gjord för att vara hemmafru det är helt klart! Ska åka Universitetet imorgon och hämta upp lite arbeten och kanske skriva ihop några ansökningsbrev. Ska nog försöka att sticka ut på en jogingtur också men det kommer nog att kännas att jag rökte igår...blä vad äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0