Hejdå Stockholm

Efter en sommar av flackande fram och tillbaka mellan London och Stockholm blir det tillbaks till London på obestämd tid. Trots att jag bott där i tre år så känns det som att börja om på nytt. Nu är jag färdig pluggad och ska hitta ett jobb och kanske börja leva vuxen liv... Kommer sakna alla här hemma men längtar så till att få leva vardagsliv med K igen, den här sommaren har verkligen satt vårt förhållande på prov, men nu känns det bättre än någonsin. Så mycket som ska hända när jag kommer tillbaks till London, sätta igång med träningen igen (nästan 10 månader sen), börja laga massa god mat, äta och leva hälsosamt och massa annat. Vi får väl se hur det går med det. Nu är det dags att packa, får bara ha med mig 15 kg jäkla sterling nästa gång blir det sas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0