Ängskär

Efter en väldigt hektiskt vecka i sommar då jag hade världens examens fest, med gäster från Sverige och utlandet var både jag och K helt slut och ganska mätta på att hela tiden hänga runt andra. Så vi stack ut i min lilla segelbåt i två dagar och hamnade på Ängskär i ytterskärgården, en av mina favorit platser i hela världen. K hade aldrig varit i ytterskärgården och var väldans imponerad, trots att han kommer från Australien och är bortskämd med vacker natur. På vägen ut var det så varmt att vi seglade i bikini (jag iaf), drack otaliga mängder öl och sjöng. Väl på ön blev det Champagne en masse och super god mat. Har aldrig förstått dom som käkar frystorkad mat när dom seglar, jag är mycket mer för riktigt god gourmet mat då! På vägen hem blåste det desto mer men det gick hur bra som helst så himla skönt att K är så duktig på att segla, jag kan koppla av lite och behöver inte göra allt själv på båten. Hur som helst var det otroligt mysiga dagar som man kan leva på när den gråa himlen i London häner över en i 6 månader!

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0